otaceni eps obrazku

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Thu Mar 23 23:16:30 CET 2006

Oldrich Svec - FSV wrote:

> Allplan je CAD a nevim o tom ze by umel nativne ukladat do EPS. Skusim
> zjistit. Take jsem zkousel primo upravit viz \includegraphics[bb=13 33
> 74 260, angle=-90, clip]{1.eps} ale naprosto stejny vysledek. Take kdyz
> opravim ramecek v GSview tak to take nepomuze a kdyz to otocim o 90
> stupnu tak obrazek zcela zmizi. Jste si jisty ze \includegraphics[bb=13
> 33 74 260, angle=-90, clip]{1.eps} funguje?
> Za pomoc dekuji!
> PS: skoda ze nepodporuje Latex obrazky lepe. Jinak je to dobry zpusob
> psani textu!

LaTeX (lepe dvips, pdfTeX, ...) podporuje obrazky velmi dobre. Pokud
predlozite obrazky zmrsene (napr. tim, ze maji spatny bounding box),
LaTeX za to nemuze.

Musite se snazit ziskat korektni EPS (pro LaTeX) ci PDF (pro pdfTeX).
Nektere cesty pro EPS zde jiz padly. Shrnuji ty, ktere pouzivam:

1. Jiny driver tiskarny/export.

2. convert file.eps file2.eps (utilita Image Magicku).

3. GhostView: PS->EPS

4. Rucni odmereni v GhostView, gv, ...

5. textovy editor

Pokud je nekorektni EPS, vetsinou dopadne spatne i konverze

epstopdf file.eps

S pozdravem
Vit Zyka