otaceni eps obrazku

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Mar 24 06:36:04 CET 2006

On Thu, 23 Mar 2006, Oldrich Svec - FSV wrote:

> PS: skoda ze nepodporuje Latex obrazky lepe.

LaTeX (skor podporne programy s ktorymi pozerame vysledok) podporuje
obrazky dobre. Ja vyrabam svoje PS/EPS obrazky uz 7 rokov a zatial
ani s jednym som nemal problem (pouzivam vlastne programy).
Niekedy vsak dostanem subor s ktorym je problem. Ja som napriklad
nedavno chcel polozit pod obrazok mapu, ktoru bolo treba otocit
o 1.2 stupna. Rozhodili sa mi vsetky obrazky na tej strane, nieco
som dokonca ani nevidel.

Nakoniec som tu mapu otocil v grafickom editore a nasledne
prekodoval do EPS. Potom uz to bolo OK.

Tazko pre Vas pripad povedat, ze ktory prikaz(y) je na vine, iste je
ze ten EPS nie je koser.

> Jinak je to dobry zpusob psani textu!

Veru, je to tak s tym (La)TeXom. Je s tym vsak zabava (ucenie, skusanie,
boj s tym obrovskym mnozstom vselicoho), no ale o tom je zivot.

Vela zdaru, boja, skusania a zaroven
                                    aj vela pokoja, mieru a lasky.

Zdravim
Ladislav Bitto