otaceni eps obrazku

Oldrich Svec - FSV oldrich.svec at seznam.cz
Thu Mar 23 18:31:55 CET 2006

Zdenek Wagner napsal(a):

> Asi zadny. Tyto programy slouzi jako nouzove reseni, spravna metoda je
> pouziti programu, ktery umi vylsedek primo ulozit jako EPS. Jinak, spravny
> BoundingBox se da v gsview take naklikat. Mate tam funkci PS to EPS, ktera
> ma zavadejici nazev. Ona neprevadi PS na EPS, ale doda k souboru spravny
> BoundingBox. Bud si jej nechate vypocitat, nebo zvolite rucni nastaveni.
> Pak Vas program vyzve, abyste postupne kliknul na jednotlive okraje.

> Umi to pdflatex, pouzijete uplne stejny prikaz \includegraphics, ale
> vlozite primo PDF. Problem s otocenim a odriznutim nezadouciho textu vsak
> [...]
Allplan je CAD a nevim o tom ze by umel nativne ukladat do EPS. Skusim
zjistit. Take jsem zkousel primo upravit viz \includegraphics[bb=13 33
74 260, angle=-90, clip]{1.eps} ale naprosto stejny vysledek. Take kdyz
opravim ramecek v GSview tak to take nepomuze a kdyz to otocim o 90
stupnu tak obrazek zcela zmizi. Jste si jisty ze \includegraphics[bb=13
33 74 260, angle=-90, clip]{1.eps} funguje?
Za pomoc dekuji!
PS: skoda ze nepodporuje Latex obrazky lepe. Jinak je to dobry zpusob
psani textu!