otaceni eps obrazku

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Mar 23 15:11:22 CET 2006

On Thu, 23 Mar 2006, Oldrich Svec - FSV wrote:

> To bude asi tim programem PDF CREATOR. Mam v nem nastaveno:
> Postscript custom page size
> width = 270 points = 95,25 mm
> height = 130 points
> paper feed direction = long edge first
> ale at dam jakoukoliv velikost tak to udela stejny "blby" ramecek v
> eps... nevite nejaky jiny program ktery by se choval jako tiskarna a
> produkoval EPS s dobrym rameckem? za rady dekuji! Popr. pokud jde v

Asi zadny. Tyto programy slouzi jako nouzove reseni, spravna metoda je
pouziti programu, ktery umi vylsedek primo ulozit jako EPS. Jinak, spravny
BoundingBox se da v gsview take naklikat. Mate tam funkci PS to EPS, ktera
ma zavadejici nazev. Ona neprevadi PS na EPS, ale doda k souboru spravny
BoundingBox. Bud si jej nechate vypocitat, nebo zvolite rucni nastaveni.
Pak Vas program vyzve, abyste postupne kliknul na jednotlive okraje.

> latexu nacitat pdf obrazky tak to by to take mozna vyresilo. (jsem v
> latexu zacatecnik, proto ta nevedomost)

Umi to pdflatex, pouzijete uplne stejny prikaz \includegraphics, ale
vlozite primo PDF. Problem s otocenim a odriznutim nezadouciho textu vsak
stale zustava.

> za rady dekuji
> Oldrich Svec

Zdenek Wagner