DVI problem s diakritikou

Petr Olsak petr at olsak.net
Mon Mar 20 10:17:37 CET 2006

On Mon, 20 Mar 2006, Lubos Kloc wrote:

> Uffff.....
> Pouzivam TeX od roku 1993, ale o existenci takovychto fontu jsem nemel
> tuseni.
> A to je zjevne nekdo pouzival jeste v roce 1998!

Pouzivam TeX od roku 1992 a take jsem do vcerejska o existenci vyse
zminenych fontu nevedel. Pro uplnost: nazvy metrik cs* jsem pro CSfonty
nevymyslel, ale prevzal od Horaka uz v tomto stavu vcetne il2 kodovani.

> Primlouval bych se za to, aby nektery z pametniku napsal o historii
> pocestovani TeXu
> clanek do zpravodaje, aby tam byl prehled vsech pokusu a slepych cest,
> zanechavajicich
> takoveto artefakty.

Ja bych se taky primlouval. Jak se ukazuje, moc toho nevim.
Vim jen, ze Zlatuska pouzival v koi8 fonty s metrikami CS*
(velka pismena misto malych, v DOSu mu to splynulo), ale
podrobnosti take neznam.

Petr Olsak