DVI problem s diakritikou

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Mon Mar 20 09:34:25 CET 2006

Petr Sojka wrote:

>dvicopy s pouzitim Seveckovych cs* virtualnich fontu nad CM ze zacatku
>devadesatych let (pote tytez nazvy fontu Petr Olsak pouzil pro tzv. CSfonty
>prejmenovanim z Horakovych nazvu Novakovych nevirtualnich puvodnich českých
>MF fontu, navic v jinem kodovani). Snad jsem to moc nezamotal.

Uffff.....
Pouzivam TeX od roku 1993, ale o existenci takovychto fontu jsem nemel
tuseni.
A to je zjevne nekdo pouzival jeste v roce 1998!

Primlouval bych se za to, aby nektery z pametniku napsal o historii
pocestovani TeXu
clanek do zpravodaje, aby tam byl prehled vsech pokusu a slepych cest,
zanechavajicich
takoveto artefakty.

Po nekterych drivejsich zkusenostech bych si ale moc pral, aby se to
obeslo bez osobnich
invektiv a narazek. Kazdy, kdo pracoval ci pracuje na rozvoji ceske
sazby v TeXu si
zaslouzi oceneni.

S pozdravem,

Lubos Kloc