DVI problem s diakritikou

Prochazka Vladimir prochazka at asd-software.cz
Mon Mar 20 08:23:19 CET 2006

To jsem byl já. Dělal jsem to ovšem jednou z metod, kterou TeXovští guru nedoporučují. Popřehazoval jsem kódovou tabulku fontů takovým způsobem, že byl místo paznaku dotahován čitelný znak. To znamená v *.dvi souboru zůstal odkaz na stále stejný znak s kódem třeba 128, ale díky změně kódovací tabulky fontu nebyl na pozici 128 dotažen paznak, ale jiný korektní znak, který jsem na pozici 128 přemapoval. Je to ovšem tak nesystémový zásah do distribuce, že když se to potom nevrátí zpět, tak budou zlobit zase dokumenty, které jsou jinak korektní a předtím nezlobily.

Vladimír Procházka