Standardizovane dokumenty

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Mar 10 10:49:29 CET 2006

Dobry den,

existuju mudre slova - ziadne pravidlo neexistuje. Tazko tieto veci
standardizovat, kazda moze byt ina. Ludia opravuju/menia aj samotne
podklady (programatori sa zase snazia to tak napisat, aby sa to
nedalo zmenit). Ja vzdy sa snazim nieco vytvorit tak, ako to chcem,
alebo ako to chce objednavatel.

Zdravim
Ladislav Bitto