Sazba \sum

Prochazka Vladimir prochazka at asd-software.cz
Wed Mar 8 15:11:05 CET 2006

Vůbec se na Vás nezlobím a jsem rád za připomínky. Matematiku prakticky nesázím, tak z toho vypadávají pro Vás takové typografické hrůzy. Jedná se o rovnici výpočtu burzovního indexu. Nejdříve jsem to měl s jednoduchými proměnnými, ale nechal jsem se přesvědčit, že pro matematicky málo založené lidi bude lepší nahradit proměnné textovým popisem obsahu proměnné. Na dalších řádcích totiž doplňuji do rovnice již konkrétní čísla, aby byl princip výpočtu jasný i matematickým analfabetům, jako jsem já ;o).

Vladimír Procházka