vektorovy film s TeXom

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Mon Mar 6 10:01:02 CET 2006

Preji hezky den!
Zkousel jsem zpracovat Fortranovsky zdrojak, ale marne. Kompilator nemam
a f2c hlasi
Error on line 2 of PLANETY.F: syntax error
Fortran uz moc neumim, takze moje pokusy o nalezeni chyby se nesetkaly s
uspechem. Predpokladam, ze kod ma vyprodukovat TeXovsky (pripadne i
PostScriptovy) soubor (soubory). Nebylo by mozne pridat odkaz primo na
ne, aby clovek (tedy ja) ziskal predstavu, jak to vlastne funguje?
Z toho Fortranovskeho zdrojaku toho moc nevyctu. :-(

Jiri Zelinka