vektorovy film s TeXom

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Mar 6 09:05:16 CET 2006

On Sat, 4 Mar 2006, Hana Skoumalova wrote:

> úvodní stránky? A dráha Faethonu postupně tmavne a pak se najednou
> rozsvítí a to vše stále dokola, to je záměr?

Omluvam sa, v predoslom maile som Vam zle vysvetlil, tu drahu som
zabudol. Draha Faethonu preto blika (pomaly pulzuje), lebo je tam teraz
zhruba 2300 asteroidov (tolko vraj doteraz objavili) a to sustavne
pulzovanie to chce pripominat. Pulzuje tak, ze pomaly tmavne a potom sa
naraz rozsvieti. Je to zamer, tak som to chcel.

Zdravim
Ladislv Bitto