vektorovy film s TeXom

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Mar 6 10:30:50 CET 2006

On Mon, 6 Mar 2006, Jiri Zelinka wrote:

> Preji hezky den!
> Zkousel jsem zpracovat Fortranovsky zdrojak, ale marne. Kompilator nemam
> a f2c hlasi
> Error on line 2 of PLANETY.F: syntax error
> Fortran uz moc neumim, takze moje pokusy o nalezeni chyby se nesetkaly s
> uspechem.

Snad to niekto prepise aj do ineho jazyka.

 > Predpokladam, ze kod ma vyprodukovat TeXovsky (pripadne i
> PostScriptovy) soubor (soubory).

Vas predpoklad je spravny. Najprv sa vyprodukuje (to vzdy, ked
kreslim obrazok(y) jeden binarny subor (stale rovnaky - obr.gpv).
Ten sa potom s rovnakym programom (nazval som ho trosku od veci
gtmcips.exe) prekoduje na tri TeXovske subory (m1.tex, m2.tex, m3.tex -
m2.tex sa vlozi pred \begin{document}, m3.tex pred m1.tex)
a tolko PS suborov, kolko obrazkov vyrabam (teraz 1200), takze
0001.ps, 0002.ps ......... nnnn.ps. Preklada sa to TeXom s pomocou
suboru obrm.tex. Potom uz len DVIPS, GS a uz to aj vidim v AR.

Toto cele mi zbehne automaticky z editora na klavesu F5.

> Nebylo by mozne pridat odkaz primo na
> ne, aby clovek (tedy ja) ziskal predstavu, jak to vlastne funguje?
> Z toho Fortranovskeho zdrojaku toho moc nevyctu. :-(

Akonahle sa trosku uvolnim (pisem teraz rychlovku), vsetko pripravim
a vystavim to tam.

Dakujem za zaujem.

Zdravi
Ladislav Bitto