vektorovy film s TeXom

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Mar 6 06:51:27 CET 2006

On Sat, 4 Mar 2006, Hana Skoumalova wrote:

> Mně to taky poskakuje a to blikání ve skutečnosti je, že tam problikne
> ta úvodní stránka (s překlepem :-). To trhání jsem přičítala svému
> ubohému stroječku, pro který je to opravdu záhul, ale co to problikávání
> úvodní stránky? A dráha Faethonu postupně tmavne a pak se najednou
> rozsvítí a to vše stále dokola, to je záměr?

Zrejme mate velmi pomalu masinu. Film ma 1200 kociek a mozno, ze ste
videli prvych 100. Ked sa to pusti, text by sa mal pomaly vyhasnut a
potom sa pomaly rozsvietia vsetky farby (toto sa mi paci najviac na
celom filme), co by malo trvat 4 sekundy. Az potom sa pohnu planety.

Hore podla palicky by ste mali vidiet, ze kde prave je film.

Faethom ma modru farbu a tiez sa pomaly rozsviecuje.

Zdravim
Ladislav Bitto