vektorovy film s TeXom

Robert Marik marik at mendelu.cz
Sat Mar 4 11:01:04 CET 2006

To problikavani prvni stranky je asi zpusobeno _hodne_ starym pocitacem
nebo hodne starym acrobat readerem. Me to doma dela taky. To tmavnuti asi
bude schvalne.

Jeste jsem si vzpomel ze mpeg film delany v metapostu je na showcase na
www.tug.org. Ale neni tak hezky jako ty planetky. Mozna by stalo za to tam
ten dokument pana Bitta poslat, ne? I vzhledem k tomu neotrelemu povodu
(tim mam na mysli Fortran).

R.M.