vektorovy film s TeXom

Hana Skoumalova hana.skoumalova at ff.cuni.cz
Sat Mar 4 10:00:56 CET 2006

Robert Marik wrote:
> Dobry den, velice hezké, ale na me to bliká a není to plynulé! Ale asi
> bude problém v mým Acrobatu, protože mám SUSE a na Linux je to prý
> nešikovně naportovaný. Ale chtěl bych se zeptat, jestli mají ostatní
> Linuxáři podobný problém.

Mně to taky poskakuje a to blikání ve skutečnosti je, že tam problikne
ta úvodní stránka (s překlepem :-). To trhání jsem přičítala svému
ubohému stroječku, pro který je to opravdu záhul, ale co to problikávání
úvodní stránky? A dráha Faethonu postupně tmavne a pak se najednou
rozsvítí a to vše stále dokola, to je záměr?

Hanka Skoumalová