vektorovy film s TeXom

Robert Marik marik at mendelu.cz
Fri Mar 3 14:31:16 CET 2006

V Fri, 03 Mar 2006 13:11:34 +0100, Ladislav Bitto napsal(a):

> No ale mna tiez prekvapilo, ze tie pekne Linuxove animacie u mna
> strasne blikaju. V Linuxu zase blika moja animacia. Co moze byt pricina?

Jeste jedna zvlastnost a zajimavost: Numericka integrace pomoci Javy
na http://www.math.uakron.edu/~dpstory/tutorial/demos/numIntJS.pdf

(taky TeX + Java)

Pod Win funguje, pod Linuxem je nejak rozhasena tabulka pro numerickou
integraci. Takze s prenositelnosti PDF souboru mezi Linuxem a Windows to
asi nebude vzdycky tak uplne bez problemu.

Ale to blikani Vasi animace v Linuxu asi bude zpusobeno tim, ze Acrobat
Reader je v Linuxu obecne pomalejsi nez ve Windows. Pry nejak spatne
pracuje s grafikou, ale nejsem programator, tak do toho nevidim. Jen jsem
cetl nejaky web kde se to resilo.

Pekny den. R.M.