vektorovy film s TeXom

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Mar 3 13:11:34 CET 2006

On Fri, 3 Mar 2006, Robert Marik wrote:

> btw: pro autora: na prvni strance je tusim preklep ve slove "mozu"

opravil som to a dal na server:

1. planety.f
2. planety-javascript.pdf
3. planety-bezjava.pdf

Su na adrese
                       ftp://geofftp:rEadfTp@www.sav.sk

bez JavaScriptu to bude mozno trosku rychlejsie (neviem). Vtedy
treba drzat po cely cas klavesu DownArrow (sipka dole). Ja som to
takto ladil (musel som to pustat X krat, lebo je to dost komplikovane).
Vo FORTRANe som stlacil len F5 a hned som videl film (pustal som
obycajne 200-300 kociek, co som videl za 2-3 sekundy; vsetkych 1200
kociek sa prelozi za 9-11 sekund.

No ale mna tiez prekvapilo, ze tie pekne Linuxove animacie u mna
strasne blikaju. V Linuxu zase blika moja animacia. Co moze byt pricina?

No a to vlnenie textu na zaver je asi vec mimo mna. Ono to vlni aj
vtedy ked sa to zmensi a ide to este vacsou rychlostou (33 za sekundu).
Vtedy to je este vyraznejsie vidiet, lebo pismo je mensie a vlnenie
stale rovnako velke (takze sa zda ze je vacsie).

Zdravi
Ladislav Bitto