vektorovy film s TeXom

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Mar 3 13:42:30 CET 2006

On Fri, 3 Mar 2006, Milan Vancura wrote:

> Dobry den,
>
> mate to oba moc pekne. Planetky zaujmou urcite objemnosti a narocnosti,

Priznam sa, ani presne neviem, ze preco som sa do toho pustil. Dajak mi
svitlo, ze to mozno dokazem a spravim dobru reklamu TeXu.

>  ale i
> ty jednoduche animace se mi moc libi, protoze pro vyuku mi prijdou jako
> velika pomucka. Vsichni, komu jsem to ukazoval, to velmi ocenili.

Ano to je pravda. Jeden obrazok Vam niekedy povie viac nez desat stran
textu. Jeden kratky film Vam moze nahradit aj 100 obrazkov. Mozete
vysvetlovat a clovek to nepochopi, ukazete, ze ako sa to plynule
vyvija a uz je to jasne......

> Panove, moc diky za pekne ukazky,

Nie je zaco, som rad, ze si to ludia pozru a skusia podobne, rad pozrem
aj dalsie. Ako druhu ulohu som si dal, ze skusim vytvorit TeXovske
makra tak, aby som mohol niektore slova v texte zvyraznit
blikajuco, niektore pulzujuco so sucasnym rolovanim (a aby spravne
blikalo/pulzovalo aj rozdelene slovo). Jeden text moze ist pomaly hore
druhy rychlo dole (alebo dookola atd...) spolocne s grafickymi objektmi.

Zdravi
Ladislav Bitto