vektorovy film s TeXom

Milan Vancura milan at ucw.cz
Fri Mar 3 12:39:24 CET 2006

> Dobry den, velice hezké, ale na me to bliká a není to plynulé! Ale asi
> bude problém v mým Acrobatu, protože mám SUSE a na Linux je to prý
> nešikovně naportovaný. Ale chtěl bych se zeptat, jestli mají ostatní
> Linuxáři podobný problém.

> moje pokusy:
>
> http://old.mendelu.cz/~marik/cimrman.pdf
> http://old.mendelu.cz/~marik/videa/video-limita.pdf
>
> V každým souboru je pár animací ale jsou to jenom takove hlouposti.
> Mimochodem: dřív na mě ty moje animace v Linuxu taky blikaly ale pak
> najednou přestaly ... možná po nějaké aktualizaci Acrobat Readeru,
> [...]

Dobry den,

mate to oba moc pekne. Planetky zaujmou urcite objemnosti a narocnosti, ale i
ty jednoduche animace se mi moc libi, protoze pro vyuku mi prijdou jako
velika pomucka. Vsichni, komu jsem to ukazoval, to velmi ocenili. Planetky pana
Bitta jako milou ptakovinku a vyukove materialy jako potrebnou pomucku.
(navic velmi vkusne graficky ztvarnenou)

Je zajimave, jak se da opacne chapat, co je blbustka a co ne - asi je to tim,
ze mezi hodnoticimi byli i otcove dcer ve veku vyuky prubehu funkci :-))

Mimochodem, neblika mi nic a tim jsem zjistil, ze mam uz nejakou dobu ve svem
stroji v zamestnani ATI Rage128 a Xserver s driverem ati :-) Nikdy doted jsem
to nepotreboval :-) (pro dokresleni porovnani: Pentium IV na 1.8GHz, OS Debian
Woody)

Panove, moc diky za pekne ukazky,

Milan Vancura