vektorovy film s TeXom

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Mar 3 11:44:30 CET 2006

On Fri, 3 Mar 2006, Robert Marik wrote:

> Jeste naposledy: nejak se mi zda, ze kdyz jedou "zaverecne titulky" tak se
> to pismo nejak vlni na radku. Je to zas jenom u me, nebo vsude?

Aj mne to vlni. Skusal som dat mensi/vacsi krok, zatial neviem preco to
vlni (to viediet niekedy aj v TV, ked to nemaju dobre preratane).
Zda sa mi, v makru \TeX  to E dajak zvlast prichadza - no zaujimave.

> btw: pro autora: na prvni strance je tusim preklep ve slove "mozu"

Ano je to tak. Videl som to, ale nezmenil som to (ale zmenim to).
Mate u mna 5 bodov, ze ste to vsimli - ja som myslel, ze to nikto
neprecita.

Zdravi
Ladislav Bitto