Re: ConTeXt ruleez!

Jirka Hrbek jaih at seznam.cz
Fri Jun 2 09:49:12 CEST 2006

Jasneee - jdi do tohoo, prevalcujem LaTeXisty a staneme se ConTeXtovym tygrem evropy :))

"Uz jsem videl ve sborniku, ze na preklad manualu je vypsan nejaky grant, tak se tesim ... "

-tyjoo -  tims mne docela dostal - ja uz totiz trochu premejslel o tom, ze bych to prelozil zadara (aspon ten zakladni manual, kterej se nemeni, kdyz uz to stejne ctu), ale rikal jsem si, ze u takove veci uz na tom urcite pracuje milion ceskych nadsencu...  proste jedine, co mne odrazuje, abych nedelal neco, co uz je delano, nebo dokonce pred vydanim... Nevite nekdo, jestli se na nejakem webu tyhle prace nejak organizujou?  .... no a kdybych dokonce za preklad treba i neco malicko dostal!, tak bych svoje silenstvi i snadneji obhajoval pred manzelkou:)