Re: ConTeXt ruleez!

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Jun 2 09:55:24 CEST 2006

On Fri, 2 Jun 2006, Jirka Hrbek wrote:

> "Uz jsem videl ve sborniku, ze na preklad manualu je vypsan nejaky grant, tak se tesim ... "
>
> -tyjoo -  tims mne docela dostal - ja uz totiz trochu premejslel o tom, ze bych to prelozil zadara (aspon ten zakladni manual, kterej se nemeni, kdyz uz to stejne ctu), ale rikal jsem si, ze u takove veci uz na tom urcite pracuje milion ceskych nad

Hlavnim resitelem je Vit Zyka, <vit.zyka at seznam.cz>. Zkuste mu napsat,
mozna by jeste nekoho v tymu prekladatelu uvital. Pokud jde o granty,
staci si precist stanovy grantove agentury CSTUGu a podat grantovou
prihlasku. Odmena z penez CSTUGu slouzi k motivaci dobrovolniku, kteri se
rozhodnou udelat neco navic pro ostatni.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz