ConTeXt ruleez!

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Jun 2 08:58:23 CEST 2006

Pokud je prechod od Plainu  ke ConTeXtu stejne uzasny jako prechod od
LaTeXu k Plainu tak jdu do toho... :-)
Ale vazne. Uz delsi dobu sleduji nadsene reakce spousty objevitelu
ConTeXtu. Ted jen cekam na nejakej ceskej manual :-) se kterym mi to
pujde rychleji nez s anglickym. Uz jsem videl ve sborniku, ze na preklad
manualu je vypsan nejaky grant, tak se tesim ... Kazdopadne jdu do toho
v nejblizsi dobe taky.. Hodne zacinam byt konfrontovan s XML atd, takze
je ConTeXt asi ta spravna volba...

BTW: Mam rad takoveto prispevky v konfere i kdyz jsou spis emocionalni
povahy nez technicke... Dava to pocit sounalezitosti s urcitou skupinou
lidi, kteri jsou stejni nadsenci (az blazni) jako my sami...

Zdravi Jarda Hajtmar