ConTeXt ruleez!

Jirka Hrbek jaih at seznam.cz
Fri Jun 2 04:59:09 CEST 2006

je skoro pet rano, nespal jsem celou noc a ani jsem si toho nevsiml:) - ne, nebyla to krasna zena, ani vino se zpevem - takhle mne omamil ConTeXt :))

 Jestli se na to nekdo z vas, kdo davate prednost plainTeXu pred LaTeXem, jeste nepodival - tak vrele doporucuju, to proste nema chybu :))
Doted jsem byl stastnej v plainTeXu doplnenem sqelym OFS pana Olsaka, ale ConTeX resi krome pisem velice jednoduse i sloupce, landscape, barvicky apod pro PDF... a k tomu vsemu to neni tak ukecane, rozbalickovane a vzdalene plainu, jako LaTeX... Vim,

Hezky TeXovani...
Jirka