XeTeX pro Linux

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Jul 6 20:22:42 CEST 2006

On Wed, 5 Jul 2006, Petr Tomasek wrote:

> Muzete mi, prosim, vysvetlit, jak souvisi XeTeX s Xorg?

Zdrojovy text musim v necem napsat. Pokud vidim rozhazeny text s
chybejicimi pismeny (vim), pak jej napisu tezko. Spravne funguje gedit a
snad yudit (to jsem jen cetl, ale nezkusil). Jestlize Xorg nezobrazi
spravne superscript repha, pak se mi nezobrazi spravne vysledny PDF v
Acroreaderu. Myslim, ze John Smith ma na to nejake reseni. Budu se tomu
venovat, az nainstaluju CentOS.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz