GS

Prochocky_Marian at sepsas.sk Prochocky_Marian at sepsas.sk
Thu Jan 19 08:36:02 CET 2006

Pdftk som si vyskusal. Predtym som o tom nevedel a na spojovanie som
pouzival pod pdfLaTeX-om balik pdfpages. Vyzera to zaujimavo a je to
hlavne rychle a pohodlne. Pod WinXP mi k plnej spokojnosti funguje tento
davkovy subor, ktory spoji subory (v mojom pripade najviac sest, viac som
ich zatial nepotreboval), ktore si v exploreri oznacim mysou a pustim ich
na odkaz na tento davkovy subor, ktory mam na ploche:

pdftk %1 %2 %3 %4 %5 %6 cat output %1.pdf

Vysledny subor sa vygeneruje v tom istom adresari ako %1 (s tym istym
menom, len sa pripoji .pdf). Velkost suboru je zhruba sucet velkosti
vstupnych suborov, zmenu v kvalite vektorovej ani bitmapovej grafiky som
nespozoroval, zachovava sa aj velkost a orientacia stran z povodnych
suborov.