LaTeX Kompletni pruvodce

mitek at email.cz mitek at email.cz
Wed Jan 25 09:05:27 CET 2006

Dobry den,

koncem roku 2004 vydal Computer Press preklad knihy LaTeX Kompletni pruvodce.
Ovsem kniha obsahuje velke mnozstvi chyb, dokonce i s ohledem na obvykly standard
tohoto vydavatelstvi.

Protoze jsem nikde nenalezl soupis chyb (nebo spise oprav) a protoze si myslim, ze zakladni
ucebnice by mela byt bez chyb, rozhodl jsem se zverejnit svoji neoficialni opravenku na adrese:
http://mitek.webpark.cz/lkp.pdf.bz2

Upozornuji, ze i v teto opravence se mohou vyskytovat chyby, stejne jako v textu knihy mohou
byt dalsi chyby.

Protoze nemam k dispozici original knihy, musel jsem nekde odhadovat, co tam asi melo byt.
Napriklad text "deliciho pocitadla" byl zrejme puvodne "section counter". Je mozne, ze jsem
to nekde nepochopil spravne (viz poznamky na posledni strane), pokud mate dojem, ze je
 v opravence chyba, poslete mi, prosim, opravu.

Zdravi
mitek at email.cz