GS

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Jan 19 06:55:50 CET 2006

On Wed, 18 Jan 2006, Zdenek Wagner wrote:

> Pokud v LaTeXu pouzijete graphicx, pak stranu 3
> vlozite pomoci \includegraphics[page=3]{soubor.pdf}.

Omluvam sa. Bol to moj vobec prvy pokus s pdflatexom a myslel som si,
ze vystacim s tym, co mam v hlave. Vobec som nemyslel, ze do PDFlatexu
mozem vlozit aj PDF subory.

Dnes rano som to vyskusal. Funguje to OK. Len mi vznikaju neporovnatelne
vacsie subory, nez ked predtym vyrobim strany cez GS (mozno aj 4 krat).
Na to sa este pozriem.

No ale je to parada, za par sekund mozem vidiet PDF subory (aj vyrobene
z WORDu) a vedla kazdej strany mozem pisat poznamky (za 2 sekundy
vidim 500 strankovy document z WORDu v gsview). A ked stlacim F6, tak
akurat sa mi prelozi iba ta strana na ktorej stojim kurzorom (a pisem
tam poznamky) a to vidim za 0.2s (nestacim zdvihnut ani hlavu). Parada.

Dakujem vsetkym za odpovede. TeX to je sila. Neprotestuje ani vtedy,
ked vyrobim na jeden sup 10000 obrazkov (bez EPS).

Zdravi
Ladislav Bitto