debian a cstex

Petr Olsak petr at olsak.net
Wed Jan 11 09:03:57 CET 2006

On Wed, 11 Jan 2006, [UTF-8] Matej KoĹĄĂ­k wrote:

> moja (dufam ze) posledná otravná otázka na túto tému:
>
> Rad by som sa na tomto mieste spytal, ze ci uz je "ohnuty" aj METAPOST. Ja som skusal ten originalny
> METAPOST spolu s "ohnutym" TeX-om (+ pregenerovanymi formatmi) a zistil som, ze ked sa v obrazku
> nachadza text s diakritikou, btw. skusal som taketo nieco:
>
> 	beginfig(1)
> 	defaultfont:="csr10";
> 	label.urt("aábbcčď", (0, 0));
> 	endfig;
> 	end

> [...]

METAFONT a METAPOST neni takto priohnuty a pravdepodobne nebude, protoze i
pro ten TeX to byla neuveritelne silena prace, kerou se nevyplati celou
opakovat.

Labeliky jsou jen kratke texty, pouzivaji se jen na popisy os atd.,
kde se sloventinou nemate problemy. Jinak, (jak zde radi i kolegove) je
potreba pouzit btex ...etex a navazat to na spravne vygenerovany format.

Zdravim

Petr Olsak