navrh na zmeny CSfontu

Petr Olsak petr at olsak.net
Fri Jan 6 10:11:29 CET 2006

Vazeni kolegove,

rozhodl jsem se vylepsit a opravit CSfonty. Jde predevsim o jejich vzhled,
metriky stavajicich znaku bych chtel zachovat beze zmeny. Nejprve prichazi
na radu Metafontova verze a podle ni pozdeji predelame Type1 verzi.

V tuto chvili mam prvni navrh zmen Metoafontove verze CSfontu. Kompletni
rozbor zmen vcetne rozsahlych ukazek najdete v clanku na:

ftp://math.feld.cvut.cz/pub/olsak/csfonts2006/csf.pdf

Pokud vas CSfonty zajimaji, prosim, podivejte se na to a sdelte mi sve
dojmy. Ve stejnem adresari:

ftp://math.feld.cvut.cz/pub/olsak/csfonts2006/

najdete v souboru csfonts.zip modifikovane Metafontove zdroje, takze je to
mozne primo vyzkouset. Navod na instalaci je v souboru README.

Ostre nasazeni nove verze CSfontu (tj. jejich zarazeni do CSTeXu)
v nejblizsi dobe nehrozi. Nejprve prodiskutujeme navrh zmen na urovni
Metafontovych zdroju, pak budeme muset vytvorit novou verzi Type1 a pak to
teprve zaclenime do oficialniho CSTeXu.

Zdravim

Petr Olsak