debian a cstex

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Wed Jan 11 08:41:44 CET 2006

Jaromír Kuben wrote:

> Dobry den.
> Zkuste radsi
> label.urt(btex aábbcčď etex, (0, 0));
>
> Text bude zpracovan texem a nemely by byt problemy. Musite se ovsem
> postarat, aby se volal na zpracovani takovy "tex", jaky chcete.
> To je ovlivneno souborem makempx.
>
> Pouziti okoli btex etex je daleko univerzalnejsi, muzete tam mit i
> matematiku a pod.

Zcela souhlasim. "Prima" sazba v MetaPostu je urcena spise pro
jednotlive znaky ci
pismena, na vse slozitejsi je tam prave moznost zavolat si TeX uzavrenim
mezi btex - etex
misto mezi uvozovky. Pak uz je to vec upravy TeXu, ne MP.

Nevim to jiste, ale domnivam se, ze MP zadne prekodovani retezcu nedela
a vstup pro primou sazbu musi byt primo v kodovani pouziteho fontu,
takze nejcasteji
asi Adobe Standard Encoding nebo kodovani cs fontu.

S pozdravem,

Lubos Kloc