Dva sloupce,...

Petr Valenta xvalen at atlas.cz
Tue Jan 3 21:37:40 CET 2006

Moc děkuji za rychlou odpověď. Ještě mě napadá jedna věc, na kterou jsem se
měl zeptat na začátku....Víte o nějakém webu, kde najdu kompletně popsané
všechny možně příkazy, konkrétně parbox, nebo minipage?

 Např. http://www.cstug.cz/latex/lm/lm079.html   mi toho moc neřekne.
Ideální by byl nejaký zdroj informací s příklady. Ale i tak moc děkuji, budu
googlovat a zloušet a snad se zadaří.

P.