Dva sloupce,...

jan.busa at tuke.sk jan.busa at tuke.sk
Tue Jan 3 22:15:32 CET 2006

Dobry vecer,

v instalacii TeXlive sa da najst slovensky preklad Nie prilis strucny uvod
do systemu LaTeX ...

V adresari C:\TeXLive\texmf\doc\guides\lshort-slovak\ je okrem pdf aj
subor src.zip, kde mozete studiom zdrojovych textov vidiet, ako co bolo
vytvorene. Ak nemate TeXlive, napiste mi na sukromnu adresu, zip Vam
poslem.

Prijemny vecer

Jano Busa

P.S. Este sa da pouzit balik multicol, kde prikazmi

\begin{multicols}{3}
\end{multicols}

zapnete a vypnete lokalne sadzbu na 3 stlpce a pod. Ale minipage (ako
pisal pan Wagner) Vam umozni robit to, co chcete Vy.