Otazka ohladom ceskej varianty CWEB-u

Matej Košík kosik at fiit.stuba.sk
Mon Jan 9 00:27:48 CET 2006

Nazdar,

Neviem ci si to uz niekto vsimol, ale CWEB-u prisposobeny do ceskeho prostredia, ktory bol pouzity v
suvislosti s programom `vlna' sa sprava trochu zvlastne (aspon teda u mna doma), ked sa na sadzbu
nepouzije program `csplain' ale program `pdfcsplain'. Mozte porovnat vysledok prace originalneho
CWEB-u (pre iny zdrojovy kod)

http://altair.dcs.elf.stuba.sk/~kosik/mmixal.pdf

http://altair.dcs.elf.stuba.sk/~kosik/vlna.pdf

Pozrite si poslednu stranu. Originalny CWEB nema problem. V pripade vlny je to tam akesi "rozbite".

Ja som si odvodil z ceskej verzie slovensku (bez toho ze by som hlbsie skumal o co ide) a tam je ten
isty "efekt".

Ako sa to sprava u vas?

PS: Linka na originalny zdrojovy kod programu `vlna':
	wget ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/base/vlna.tar.gz
	tar xvzf vlna.tar.gz
	cd vlna
	cweave vlna
	pdfcsplain vlna