Bibliografické citace BibTeXem podle ISO 690/ČSN ISO 690

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Sat Jan 7 21:19:18 CET 2006

On Sat, 7 Jan 2006 20:07:12 +0100
  Michal Růžička <xruzick7 at fi.muni.cz> wrote:
> Dobrý den,
>
> existuje styl pro BibTeX, který by sázel seznam
>bibliografických citací ve tvaru dle normy ISO 690,
>respektive ČSN ISO 690? Nebo se tomuto tvaru alespoň
>pokud možno přibližoval? Pokoušel jsem se ho na internetu
>najít, ale neuspěl jsem.
>
> S pozdravem
> Michal Růžička

Dobry vecer,

neviem, ci taky styl existuje, ale urcite sa dá vytvorit
pomocou programu makebst z balika custombib. Funguje to to
tak, ze makebst prelozite LaTeXom, pricom odpoviete na
nespocetne mnozstvo otazok, ako ma bst subor vyzerat.
Pravdepodobne na prvy raz to nezvladnete, pretoze otazky
su tak podrobne, ze clovek obcas nevie, na co sa ho to
spytuju.
Ale po urcitom case sa na to da zvyknut.

Na vysledny styl je potom najlepsie pouzit balik natbib
(ak pracujete v LaTeXu), ktory doraba aj zodpovedajuce
zobrazenie citacii v texte.

M. Fikar