Otazka ohladom ceskej varianty CWEB-u

Petr Olsak petr at olsak.net
Mon Jan 9 10:54:29 CET 2006

On Mon, 9 Jan 2006, [UTF-8] Matej KoĹĄĂ­k wrote:

> Nazdar,
>
> Neviem ci si to uz niekto vsimol, ale CWEB-u prisposobeny do ceskeho prostredia, ktory bol pouzity v
> suvislosti s programom `vlna' sa sprava trochu zvlastne (aspon teda u mna doma), ked sa na sadzbu
> nepouzije program `csplain' ale program `pdfcsplain'. Mozte porovnat vysledok prace originalneho
> CWEB-u (pre iny zdrojovy kod)
>
> http://altair.dcs.elf.stuba.sk/~kosik/mmixal.pdf

> http://altair.dcs.elf.stuba.sk/~kosik/vlna.pdf
>
> Pozrite si poslednu stranu. Originalny CWEB nema problem. V pripade vlny je to tam akesi "rozbite".

Dekuji za upozorneni na chybu. Opravite to tak, ze v makru csmac.tex
zmenite radek

\def\contentsline#1#2#3#4{\ifnum#2=0 \smallbreak\fi

na radek

\def\contentsline#1#2#3#4#5{\ifnum#2=0 \smallbreak\fi

Tj. pridate pouze #5 a nic vice.

Vysvetleni
----------

Makro csmac.tex jsem psal davno v navaznosti na makro cwebmac.tex, ktere
v te dobe melo verzi 3.1 --- September 1994 a melo v makru \contentsline
jen 4 parametry.

Nyni se v distribucich vyskytuje makro cwebmac ve verzich kolem 3.64 ---
February 2002 a tato verze ma mnoho vetveni typu \ifpdf a snazi se o PDF
zalozky a dalsi vymozenosti. Do makra \contentsline pridava dalsi parametr
#5. O teto zmene me autori makra cwebmac.tex neinformovali (pochopitelne),
tj. nemohl jsem vcas reagovat upgradem makra csmac.tex. Cekalo se na to,
az to nekomu nebude fungovat a ohlasi problem. Prave to se nyni stalo.

Ted si uvedomuji, ze jmeno souboru csmac.tex nebylo zvoleno vhodne: to
pismeno "s" tam nema co delat, obsahuje to pouze ceske a ne slovenske
fraze. Verim, ze kolegove ze Slovenska mi budou tuto chybu tolerovat.

Zdravim

Petr Olsak