pdfcslatex vytvari dvi soubory

Michal Houda michal.houda at seznam.cz
Mon Feb 13 13:00:59 CET 2006

Dobry den,
   je tam opravdu posledni verze obou souboru, to probublalo.
V aktualni (stabilni) verzi MiKTeXu 2.4 je integrovan pdftex 1.21a,
a mam podezreni, ze uz neni bran na zreteli soubor pdftex.cfg, ackoliv
je to v dokumentaci k MiKTeXu stale napsano.
   Soubor pdftexconfig.tex v MiKTeXu standardne vubec neexistuje, vsechny
"standardni" pdfTeXove formaty maji vlastni inicializacni soubory
s \pdfoutput=1, napr.

pdftex.ini:

\pdfoutput=1
\input bplain
\dump
\endinput

pdflatex.ini:

\pdfoutput=1
\scrollmode
\input latex.ltx
\endinput

Proto jsem sel cestou nejmensiho odporu a dle vyse uvedenych vzoru jsem
dal prednost vytvoreni souboru pdfcsplain.ini a pdfcslatex.ini.

   Kdysi jsem i zjistoval, jakym zpusobem jsou formaty generovany, ale
ted to nemuzu rychle najit - podivam se na to kdyztak jeste ve volnem
case pozdeji. Jak to bude v nove pripravovane verzi 2.5, nemam tuseni,
jeji vyvoj nesleduji.

Zdravi
            Michal Houda

Dne Mon, 13 Feb 2006 10:04:29 +0100 napsal/-a Petr Olsak <petr at olsak.net>