pdfcslatex vytvari dvi soubory

Michal Houda michal.houda at seznam.cz
Mon Feb 13 15:01:00 CET 2006

Jeste jednou dobry den,
   zkusil jsem si to, takze mala oprava a vysvetleni.

   Generovani formatu v MiKTeXu obstarava konfiguracni udelatko (tady je
screenshot:
http://houdik.hyperlink.cz/miktex2/install/img/mo-formats-cstex.png ) a
prikaz
initexmf --dump, ktery v konecnem dusledku vede na prikazovy radek
(napriklad pro
pdfcsplain s existujicim souborem pdfcsplain.ini)

"pdfetex.exe" --ini --interaction=nonstopmode --halt-on-error --alias
pdfcsplain
*\pdfcompresslevel=9 \pdfdecimaldigits=3 \pdfhorigin=1 true in \pdfoutput=1
\pdfpageheight=297 true mm \pdfpagewidth=210 true mm
\pdfoptionpdfminorversion=4
\pdfpkresolution=600 \pdfvorigin=1 true in \input pdfcsplain.ini

Experimentalne jsem zjistil, ze:
   - hodnota u parametru --alias se bere z konfiguracni polozky
     "Output file name", ale na \jobname a ani na skutecne jmeno
     vystupniho souboru vliv vubec nema (?!)
   - \jobname se nastavi podle polozky "Input file name" (tedy spise
     se nastavi na vychozi hodnotu, nebot jej initexmf nenastavuje vubec)
   - pdftex.cfg se preci jen v MiKTeXu v uvahu bere, zrejme z duvodu
     kompatibility (tady ma omluva za mystifikaci).

Takze jediny mozny zpusob, jak nyni pdfcsplain (resp. pdfcslatex) v MiKTeXu
standardne vygenerovat, je vytvorit vstupni soubor, ktery se jmenuje
pdfcsplain.ini: to proto, aby \jobname=pdfcsplain a fungovaly podminky
\if v csplain.ini.

Hezky den,
                Michal Houda

Dne Mon, 13 Feb 2006 12:42:33 +0100 napsal/-a Michal Houda
<michal.houda at seznam.cz> příspěvek následujícího znění::