pdfcslatex vytvari dvi soubory

Petr Olsak petr at olsak.net
Mon Feb 13 10:04:29 CET 2006

Dobry den,

je skvele, ze nachazite reseni, ktere odstrani nize uvedeny problem, ale
bylo by skvelejsi, kdybychom v tom reseni postupovali jednotne.

Nevim, jak vypada soucasny Miktex, ale mam podezreni, ze neobsahuje
posledni verze souboru csplain.ini a cslatex.ini. V nich je totiz kod:

\ifx\pdfoutput\undefined \else % added in Feb. 2005
   \def\tmpa{\pdfcsplain}
   \expandafter\def\expandafter\tmpb\expandafter{\csname\jobname\endcsname}
   \ifx\tmpa\tmpb %% PDFTeX with PDF output
      \message {jobname=pdfcsplain, PDF output initialised.}
      \openin0=pdftexconfig.tex
      \ifeof0 \message{WARNING: pdftexconfig.tex does not exist.
                       I set \string\pdfoutput=1 only.}%
      \else \closein0 \input pdftexconfig.tex
      \fi
      \pdfoutput=1
   \else
      \message {jobname=csplain with pdftex, DVI output initialised.}
      \pdfoutput=0
      \let\oripdfoutput=\pdfoutput \let\pdfoutput=\undefined
   \fi
   \let\tmpa=\undefined \let\tmpb=\undefined
\fi

ktery uvedeny problem resi. Vidime, ze kod je zhruba rok stary, ale muze
se stat, ze neprobublal do vsech pouzivanych distribuci.

Prosim uzivatele MikTeXu, aby se podivali, zda tento kod maji ve svych
instalacich v souborech csplain.ini a cslatex.ini a odstranili pripadne
soubory pdfcsplain.ini a pdfcslatex.ini (pokud exituji).

Pokud uvedeny kod v MikTeXu nefunguje, prosim o presnou zpravu.

Pokud kod funguje, ale neni zatim v MikTeXovych instalacich zahrnut,
prosim o informaci, jak upozornit autora distribuce, ze existuje nova
verze uvedenych souboru. Pokousel jsem se mu pred rokem psat a nedostal
jsem zadnou odpoved. Autori maji webovy formular pro kontakt, kde davaji
nejevo, ze se nebavi s neregistrovanymi uzivateli. Ja zase nejsem
uzivatel, natoz regitrovany, tj. mozna kvuli tomu se se mnou nebavi.

Zdravim

Petr Olsak