nastavení WinEdt a vlny

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Dec 15 10:43:16 CET 2006

Ladislav Bitto napsal(a):

>Zdravim,

Da se to bez problemu pridat do menu, pak se jen klikne na odpovidajici
ikonu nebo radek
Delal jsem to pro sve zname. Sam vsak winedt a vubec Windows nepouzivam,
takze
Vam takto zpamenti neporadim. Kazdopadne se na to jde pres "Option/Menu
setup...",  kartu "Main Menu",
v ni "&Accesossories" atd. Pdodobne, jako se pridavaji napr. nove formaty.
Viz adresa

http://www.mujweb.cz/www/miktex,

zejmena soubor winedt.zip, kde je popis pridavani do menu.

Zdravi
        Jaromir Kuben