Rovnice v prostředí eqnarray - zarovnání na střed

Marek Stopka (M4r3k) marekstopka at gmail.com
Fri Dec 15 23:11:35 CET 2006

Dobrý den, mám problém při používání LaTeXu. Mám napsaný text a rovnice
sázím do
prostředí eqnarray, ale z nějakého důvodu se mi tyto rovnice
nezarovnávají na střed a tak bych se chtěl zeptat jestli mi neumíte
poradit.
Pokud chcete
nahlédnout do zdrojového kódu, na výsledný pdf/dvi soubor tak je
naleznete na adrese
http://storage.m4r3k.org/zdroj/
 protože jsem nechtěl posílat takové velké soubory do konference přes
email. Pokud by jste snad meli i jiné rady jak dosáhnout
dokumentu s lepší úrovní budu velice rád. Předem děkuji za odpověď

--
S pozdravem / Best regards
Marek Stopka
E-mail: marekstopka at gmail.com