nastavení WinEdt a vlny

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Dec 15 06:52:29 CET 2006

Zdravim,

On Wed, 13 Dec 2006 pavel.pokorny.dv at seznam.cz wrote:

> nevíte jak mám nastavit WinEdt(v 5.3), aby automaticky (nebo na
> klávesovou zkratku)  zavolal program vlna na aktuální soubor a
> výsledek automaticky překreslil.

to meviem, lebo nepouzivam WinEdt.

>Za každou radu  předem díky .

Nie je to rada, ale moznost, ktora by asi sla nastavit aj vo WinEdt.
Ja som program vlna nikdy nepouzil, ale v suboroch mam vlnky jedna radost.
Pise mi ich tam automaticky priamo editor a to po stlaceni medzery
(normalne ani neviem, ze kde sa nachadza klavesa ~ na klavesnici :-)).

Uz sa poriadne ani nepamatam (robil som to pred 15tymi rokmi), ze kde
vsade som si to naprogramoval. Po pismenach k,v,s etc., po fig.~, Fig.~,
tab.~ etc., po J.V.~Burton etc., po J.~V.~Burton etc..........

Zdravim,
Ladislav Bitto