EPS TO PDF PROBLEM

Milan Vancura milan at ucw.cz
Fri Aug 4 15:44:32 CEST 2006

> Umi dvipdfm resamplovat obrazky ve velkem rozliseni na nizsi a konvertovat
> barevne prostory pomoci ICC? Pokud neumi, potrebujete bud komercni
> Distiller (ten to umi), nebo se o to musite postarat pomoci jinych
> nastroju. Pak ovsem epstopdf + pdftex udela totez. Take se obavam, ze
> cmap.sty funguje pouze s pdftexem, nikoliv s dvipdfm.

Samozrejme, profesionalum profesionalni reseni. O tom zadny spor.
Ja temer nikdy bitmapove obrazky nepouzivam, osvitovou jednotku jsem jeste
nikdy nevidel (a hrozne bych rad :-) ) a z toho asi plyne, kolikrat jsem
potreboval ICC profily...

Ale to nesouvisi s dvipdfm a pdftexem, takove akce vam neprovede ani jeden z
nich. Takze ja vidim epstopdf+pdftex a dvipdfm jako z tohoto pohledu
ekvivalentni reseni. Akorat ze s dvipdfm nehlidam, ktere obrazky jsou eps a
ktere pdf, nestaram se rucne o konverze a hlavne: nemam duvod ucit se pdftex,
na ktery jsem si bohuzel stale nenasel cas... A take k tomu nemam moc duvod,
kdyz mohu pouzivat stale stejny tex a nemusim prechazet na nic jineho, resit,
jak se v teto versi pozna \pdfoutput atd...

Milan Vancura