EPS TO PDF PROBLEM

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Aug 4 15:23:24 CEST 2006

On Fri, 4 Aug 2006, Milan Vancura wrote:

> dvipdfm lze pouzit i bez te pridavne prikazove radky, ta akorat setri vyznamne
> mnozstvi prace pokud mate dokument s vetsim mnozstvim obrazku. A na to jsem
> chtel upozornit: dvipdfm umoznuje zpracovat dokument normalnim texem do
> normalniho dvi, vlozit obrazky zaroven v PS i PDF (a mnoha jinych formatech) a
> pritom vyuzit moznosti formatu PDF jako zalozky (bookmarks), lepici stitky,
> odkazy atd. A nepotrebujete zadny komercni Distiller.

Umi dvipdfm resamplovat obrazky ve velkem rozliseni na nizsi a konvertovat
barevne prostory pomoci ICC? Pokud neumi, potrebujete bud komercni
Distiller (ten to umi), nebo se o to musite postarat pomoci jinych
nastroju. Pak ovsem epstopdf + pdftex udela totez. Take se obavam, ze
cmap.sty funguje pouze s pdftexem, nikoliv s dvipdfm.

> Nevim, proc je to pomerne malo znamy program, mne setri spoustu prace. Tak jsem
> na nej chtel upozornit.
>
> Milan Vancura

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz