EPS TO PDF PROBLEM

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Aug 10 08:54:25 CEST 2006

Dobry den,

On Fri, 4 Aug 2006, Milan Vancura wrote:

> I tam je (pokud si dobre pamatuji) cmdline rozhrani ke ghostscriptu, takze by
> to mohlo/melo fungovat. Ale samozrejme si s tim bude potreba pohrat. Treba
> nejaky wokenar napise do konference, az to rozchodi... Ja nemam bohuzel k
> dispozici zadna wokna s TeXem.

Ano je tam gswin32c.exe (to c zrejme znamena commandline). Trosku som
s nim experimentoval, ked som vyrabal tu vektorovu animaciu (planety).
Pustal som to pod WIN XP v DOS okne (cmd.exe - povodny command.com).
Iba malicky problem je, ze po spusteni neskonci. To som obisiel tak,
ze som mu koncovy prikaz (quit) podstrcil v subore, takze

gswin32c.exe .....parametre....  <b

ukonci beh programu automaticky (quit je zapisany v subore b).

Zdravi
Ladislav Bitto