Jeste PDF a Adobe Reader

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Apr 27 14:53:02 CEST 2006

On Thu, 27 Apr 2006, Ladislav Bitto wrote:

> Myslim si, ze na take jednoduche clanky (do 30-40) stran by
> to mohlo fungovat. Ja by som to ocenil pri \TeXovani obrazka (ja ich
> vytvaram \TeXom), takze okamzite by som videl ciary, kruhy, etc..

Obrazky a komplikovane tabulky radeji ladim v samostatnych souborech a do
knihy pak dam \input. Ono totiz neni vzdy hned jasne, kde presne ma takovy
obrazek nebo tabulka byt (plovouci objekty v LaTeXu zdaleka neresi vse).
Pri korekture je snadnejsi prestehovat \input, nez nejaky rozsahlejsi kod
obrazku.

Rychly nahled se hodi take pri hledani vhodnych parametru pro
mikrotypograficka rozsireni. Uz si z hlavy nepamatuji, o jaky font a jaky
znak se jednalo, ale zjistil jsem pri hledani \lpcode, ze hodnota 2 je
malo a 4 je uz moc.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz