Jeste PDF a Adobe Reader

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Apr 27 14:18:30 CEST 2006

On Thu, 27 Apr 2006, Zdenek Wagner wrote:

> Ve WinXP na procesoru s rychlosti 3.2 GHz se mi 10 strankovy PDF otevrel
> asi za pul minuty. Acrobat 4 ve Win98 na Pentiu 150 MHz se mi take otvira
> zhruba pul minuty a nacteni i jen jednostrankoveho PDF je dalsich nekolik
> desitek sekund. AR 7 v Linuxu no notebooku s Pentiem 1.6 GHs se mi take
> otvira nekolik sekund, pak se teprve nacita soubor, takze drive nez za 10
> sekund nic nevidim... V OS/2 je to podobne.

Samozrejme zalezi, ze co mate v tom subore. Ja som mal niekedy take
velke obrazky, ze som mohol ist na prechadzku medzitym. Ide viac-menej
oto, aby clovek mal moznost to okamzite vidiet. Ked ho to brzdi, tak
to vypnut. Pri pisani textu nemusime vzdy vidiet obrazky (staci jeho
box). No a ked aj mam 40 strankovy dokument, ale prelozim len
poslednu rovnicu - tak to je menej nez 0.3 s (to len odhad) - nestacim
ani zdvihnut hlavu a uz je to na obrazovke. Samozrejme, ze to musi
editor vybrat automaticky - inac to je otrocina.

Myslim si, ze na take jednoduche clanky (do 30-40) stran by
to mohlo fungovat. Ja by som to ocenil pri \TeXovani obrazka (ja ich
vytvaram \TeXom), takze okamzite by som videl ciary, kruhy, etc..

Zdravim
Ladislav Bitto