Jeste PDF a Adobe Reader

Jiri Rybicka rybicka at mendelu.cz
Thu Apr 27 15:57:46 CEST 2006

Tak neco podobneho zcela normalne pouzivam, jen se mi nepreklada
automaticky, ale kdyz stisknu urcitou klavesovou kombinaci v editoru.
Provede se preklad, pokud prepnu do okna gsview, vidim vysledek a mezitim
se mi automaticky znovu spusti editor a kurzor nastavi na pozici, kde byl
pred prekladem.

Myslim, ze automaticky preklad neni az tak nutny, prelozit dokument je
vhodne po urcite zmene, kdy jsou napriklad dopsany prikazy, uzavreny
skupiny apod.

Zdravim
JR.