Jeste PDF a Adobe Reader

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Thu Apr 27 13:47:16 CEST 2006

Zdenek Wagner wrote:

> Ve WinXP na procesoru s rychlosti 3.2 GHz se mi 10 strankovy PDF otevrel
> asi za pul minuty. Acrobat 4 ve Win98 na Pentiu 150 MHz se mi take otvira
> zhruba pul minuty a nacteni i jen jednostrankoveho PDF je dalsich nekolik
> desitek sekund. AR 7 v Linuxu no notebooku s Pentiem 1.6 GHs se mi take
> otvira nekolik sekund, pak se teprve nacita soubor, takze drive nez za 10
> sekund nic nevidim... V OS/2 je to podobne.

Nedavno jsem cetl, ze je to tim (lunux verze AR7), ze 'studuje'
systemove fonty, zapisuje si info o nich do souboru a ten znovu
nacita... Pritom drtivou vetsinu casu ztravi na tom zapisu a cteni.

Vhizzytex ale s AR pracovat neumi, jen s xdvi/advi/gv (a ted si
uvedomuji, ze to asi nebylo xpdf, se kterym mi PDF prohlizeni chodilo,
ale s gv). Kazdopadne jsem postupoval podle navodu na whizzytex strankach.

Pri castecnem prekladu se musite spokojit s tim, ze nektere casti
dokumentu nemusi byt uplne spravne (treba cisla referenci). Pro nektere
cinnosti to vsak nemusi vadit.

Frekvence prekladu se nastavuje parametrem, myslim, ze defaultni hodnota
je okolo 3s.

Vit Zyka