Jeste PDF a Adobe Reader

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Apr 27 13:23:10 CEST 2006

On Thu, 27 Apr 2006, Ladislav Bitto wrote:

> S dlhym textom samozrejme to nepojde, musi sa prekladat iba cast - to
> by mal zvladnut (napriklad ACROBAT zvladne aj 50 stran ukazat za
> sekundu - skusil som pustit tak rychlo jednu animaciu). Aj ked pisem
> dlhsi text, prekladam iba okolie kurzora - velmi zriedka cely text.

Ve WinXP na procesoru s rychlosti 3.2 GHz se mi 10 strankovy PDF otevrel
asi za pul minuty. Acrobat 4 ve Win98 na Pentiu 150 MHz se mi take otvira
zhruba pul minuty a nacteni i jen jednostrankoveho PDF je dalsich nekolik
desitek sekund. AR 7 v Linuxu no notebooku s Pentiem 1.6 GHs se mi take
otvira nekolik sekund, pak se teprve nacita soubor, takze drive nez za 10
sekund nic nevidim... V OS/2 je to podobne.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz